خبرنگار شبکه ان‌بی‌سی نیوز از رئیس‌جمهور آمریکا برای تبدیل نشست‌های مطبوعاتی کاخ سفید به گردهمایی انتخاباتی خود انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از خبرنگاران حوزه خارجی شبکه ان بی سی نیوز اعلام کرد هیچ رئیس جمهوری در آمریکا همانند دونالد ترامپ، کاخ سفید را به تریبون حمله به مخالفان خود تبدیل نکرده است.

اندرویا میشل در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: من دوران ۷ رئیس جمهور آمریکا را پوشش (خبری) داده ام. اما هیچگاه رئیس جمهوری از آمریکا را ندیدم که رز گاردن یا هر مکانی از کاخ سفید را به تریبونی برای حمله سیاسی علیه مخالفان انتخاب مجدد خود بدل کرده باشد.

این خبرنگار آمریکایی در پیام خود یادآور شد ترامپ کنفرانس‌های خبری کاخ سفید را با گردهمایی‌های انتخاباتی اشتباه گرفته است. به اعتقاد این خبرنگار کهنه کار نشست‌های خبری کاخ سفید کمترین شباهت را به یک نشست مطبوعاتی داشته آن هم در بحبوحه رکود اقتصادی و شیوع کرونا.

رئیس جمهور آمریکا به بهره جستن از موقعیت‌های مختلف برای حمله به منتقدان خود شناخته شده است. توئیتر تریبون محبوب او برای هدف قرار دادن مخالفان و منتقدانش به حساب می‌آید. عملکرد چالش برانگیز او در مواجهه با همه گیری ویروس کرونا، روز‌های ناخوشایندی را برای او در کمتر از ۴ ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رقم زده و به همین دلیل او از هر موقعیتی برای حمله به مخالفان خود و در راس آن‌ها جو بایدن، رقیب دموکراتش استفاده می‌کند.

با ثبت رکورد بی سابقه بیکاری و رکود اقتصادی در آمریکا، به نظر می‌رسد برگ برنده ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ اکنون به پاشنه آشیل او در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار