مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

انبار بزرگ برنج احتکار در ایرانشهر کشف شد

 دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر  گفت: ۶٠٠ کیسه برنج ۴٠ کیلوگرمی احتکار توسط سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه از یک انبار در این شهرستان به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

محسن گل محمدی اظهارداشت: برای مالک این انبار به دلیل اعلام نکردن موجودی به اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر پرونده احتکار تشکیل شد.

او  با اشاره به کشف ۶۰ تن قیر قاچاق در ایرانشهر افزود: ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هنگام کنترل خوروهای عبوری در مسیر بم - ایرانشهر به ۲دستگاه خودروی تریلی تانکردار مشکوک شدند که پس از متوقف کردن خودروها با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آنها ۶٠ تن قیر قاچاق را کشف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: ارزش قیرهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ٢ میلیارد و ۵٨٠میلیون ریال برآورد شده است.

او  بیان کرد: خودروها توقیف و ۲ راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر معرفی شدند.

گل محمدی همچنین از کشف بیش‌از ۵۰ تن شیرخشک قاچاق در ایرانشهر در ٢۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ماموران ستاد انتظامی این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر ایرانشهر - بم هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک که پس از اخذ دستور قضایی، مأموران با متوقف کردن کامیون‌ها و در بازرسی از آنها ۵۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیر خشک قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی را کشف کردند.

او  افزود: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر قاچاق کالا را به عنوان تهدیدی جدی برای بخش بازار تولید و صنعت کشور نام برد و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و دستگاه قضایی در برخورد با این پدیده شوم با جدیت اقدام خواهد کرد.

کشف ۲۱۰ میلیون ریال ماهی قاچاق از یک دستگاه وانت تویوتا

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۲۱۰ میلیون ریال ماهی قاچاق از یک دستگاه وانت تویوتا خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: در گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید "یداللهی" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چابهار –جکیگور" به یک دستگاه وانت تویوتا مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار ۳۰۰ کیلو ماهی قاچاق از نوع "سلیمانی"کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ارزش ماهی‌های قاچاق ۲۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ کیخای مقدم خاطر نشان کرد: خودرو وانت توقیف و راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه اداره تعزیرات حکومتی شد.

کشف ۱۰۰ هزار عدد قرص ترامادول در "هامون"

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون از کشف ۱۰۰ هزار عدد قرص ترامادول از یک دستگاه تریلی کشنده کشف کردند.

سرهنگ "حسین نوری فرید گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان هامون هنگام گشتزنی در حوالی روستای "بهرام آباد" به یک دستگاه تریلی کشنده ترانزیت مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از جاساز ماهرانه آن ۱۰۰ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون تصریح کرد: در این رابطه خودرو تریلی توقیف و راننده آن که تبعه خارجی است با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۲۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان "زابل"از توقیف ۲۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در راستای افزایش احساس امنیت و پاسخگویی به مطالبات مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت یک هفته در سطح شهرستان زابل به مرحله اجراء گذاشته شد.

او افزود: در این راستا با همکاری تمامی رده‌های عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان زابل، ۹۲ دستگاه خودرو و ۱۳۸ موتورسیکلت متخلف شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: دستگیری ۱۷ سارق با ۱۴ فقره سرقت، جمع آوری ۲۳ معتاد متجاهر از دیگر نتایج این طرح یک هفته‌ای ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان زابل است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان ضمن تأکید بر همکاری و ارتباط مداوم با پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری و موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

تصادف وانت با پژو پارس در"چشمه زیارت"

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از تصادف وانت تویوتا با پژو پارس با یک کشته و ۴ مجروح خبر داد.

سرهنگ"حمیدرضا اکبری گفت: ساعت ۱۴:۵۷ روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در محدوده روستای"چشمه زیارت" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو پارس با ۲ سرنشین با یک دستگاه وانت تویوتا با ۳ سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در این حادثه راننده ۲۷ ساله خودرو وانت در دم فوت و ۴ سرنشین هر ۲ خودرو مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ پژو پارس اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار