لایروبی ۵۵۰تنی کانال‌ها و مسیل‌ها در پی بارش اخیر

در پی بارش شدید باران در شامگاه ۲۳تیر، کانال‌ها و آبرو‌های سطح تبریز به منظور پیشگیری از آبگرفتگی به حجم ۵۵۰ تن لایروبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،با بسیج کلیه نیرو‌ها و تجهیزات خود به طور شبانه روزی ضمن لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و معابر، آماده مقابله با حوادث ناشی از بارندگی و آبگرفتگی معابر بود.

اکیپ‌های خدمات شهری مناطق ۱۰ گانه سطح تبریز با اعلام اخطار‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران و رگبار در راستای تسهیل در عبور و مرور و ممانعت از بروز هر گونه خسارت برای شهروندان، با حضور در نقاط مختلف شهر اقدام به پاکسازی و لایروبی کانا‌ها و آبرو‌های شهری کردند.

در این اقدام منطقه ۵ تبریز با لایروبی ۲۰۰ تنی اقدام به پاکسازی محور‌هایی همچون میدان شهید فهمیده، اتوبان شهید کسایی و ۳۵ متری باغمیشه کرد.

پس از آن منطقه ۱ با ۱۲۰ تن، منطقه ۲ با ۷۵ تن، منطقه ۹ با ۵۳ تن و شهرداری منطقه ۳ تبریز با ۲۷ تن لایروبی در جهت پاکسازی این کانال‌ها و جوی‌ها اقدام کردند.

در این بین شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با ۲۰ تن، مناطق چهار و هفت تبریز هر کدام با ۱۶.۵ تن، منطقه شش با ۱۲ تن و منطقه هشت تبریز با ۱۰ تن لایروبی اقدام به تسهیل در عبور و مرور شهروندان عزیز کرده اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.