اولین محموله گندم در بیست و پنجم خرداد ماه امسال و در کمیسیون خرید تضمینی گندم شهرستان اشتهارد خریداری و به صورت رسمی فصل خرید گندم آغاز شد.

آغاز فصل خرید گندم به صورت رسمی در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمود مرادی، معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز با بیان این که اولین محموله گندم در بیست و پنجم خرداد ماه امسال و در کمیسیون خرید تضمینی گندم شهرستان اشتهارد خریداری و به صورت رسمی فصل خرید گندم آغاز شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود فصل خرید گندم و کلزا در استان، قبل از مرداد ماه امسال به پایان برسد.

معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی البرز در خصوص مطالبات کشاورزان استان افزود: در بخش خرید توافقی کلیه مطالبات کشاورزان استان یعنی بیش از ۵۷۱ میلیارد ریال پرداخت شده و در خرید تضمینی نیز بیش از ۷۰ درصد مبالغ کشاورزان استان که بیش از ۵۴ میلیارد ریال بوده پرداخت شده و مابقی با کمترین فاصله ممکن پرداخت خواهد شد.

معاون بازرگانی غله البرز در خصوص فصل خرید امسال در استان البرز گفت: ۶ مرکز خرید تضمینی گندم در البرز مستقر هستند تا کشاورزان عزیز استان در حمل گندم در فصل برداشت گندم مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/ ر . خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.