بارش سیل آسا دیشب در نمارستاق آمل جان یک راننده خودرو را گرفت و یک خودرو را نیز با خود برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  رسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: براثر بارش سیل آسا و جارش شدن سیلاب در بخش کوهستانی نمارستاق لاریجان، یک نفر جان باخت و یک نفر نیز مفقود شد.

او با بیان اینکه یک دستگاه خودرو عبوری در مسیر جاده کوهستانی منطقه نمارستاق به هنگام وقوع سیل دچار سانحه شد، افزود: راننده این خودرو اسیر امواج خروشان سیل شد و جان خود را از دست داد.

رسولی ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان جسد این فرد را در مسیر پایین دست سیلاب پیدا کردند و به مراجع قانونی تحویل دادند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد: در جریان وقوع سیلاب در همین منطقه یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ نیز بر اثر سیل دچار سانحه شد که اطلاعی از سرنوشت سرنشین یا سرنشینان آن در دست نیست.

او حجم بارش سیل آسا را در منطقه نمارستان بی سابقه دانست و گفت: سیل به چندین سردهنه زراعی و باغی این منطقه خسارت زد و راه ارتباطی روستا‌های کوهستانی مانند نشل به اندوار- در منطقه بالادست بخش امامزاده عبدالله را قطع کرد.

رسولی افزود: راهداران برای بازگشایی مسیر در محل مستقر هستند و پیش بینی می‌شود راه ارتباطی این روستا‌ها تا ظهر امروز وصل شود.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار