رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از ثبت مشخصات ۱۵۰ نفر از هیأت امنای مساجد در سامانه همیاران سلامت خبر داد.

فاتحی نژاد رییس اوقاف زنجانمحمد تقی فاتحی نژاد رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: با فراگیر شدن بیماری کرونا در سطح کشور بسیاری از مشاغل به خصوص اقشار مختلف آسیب پذیر جامعه آسیب‌های جدی دیدند که در این بین کمک‌های دولتی و بخش‌های خصوصی به ویژه خیرین در سطح جامعه شکل گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با بیان اینکه در راستای کنترل بیماری هسته‌های همیاری سلامت و مبارزه با کرونا در اوقاف شهرستان زنجان تشکیل شده است، گفت: در این رابطه مشخصات ۱۵۰ نفر از اعضای شاخص هیات امنای مساجد در سامانه مربوط ثبت شده است.

فاتحی نژاد افزود: تاکنون هزار و ۶۶۲ همیار سلامت برای مقابله با ویروس کرونا تشکیل شده شده است و هدف از آن‌ها فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از شیوع کروناست.

او گفت:این همیاران در سطح روستا‌ها و شهر‌ها با همکاری دهیاران و سمن‌های مختلف در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فعالیت خواهند کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان یاد آور شد:هسته‌های سلامت در استان با برنامه ریزی و مدیریت درست اقدامات پیشگیرانه و آگاه دهنده در خصوص بیماری کرونا را در دستور کاری خود قرار دارند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.