معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جریان توزیع بسته‌های حمایتی در بین فعالان صنایع‌دستی عنبران گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با ستاد اجرایی فرمان امام استان و مدیرکل میراث فرهنگی استان تعداد ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

او افزود: این بسته‌های حمایتی با هدف حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی در بین بافندگان گلیم و مسند منطقه عنبران نمین توسط معاونت صنایع دستی استان و با همکاری تولیدکنندگان صنایع دستی توزیع شد تا گامی در راستای حمایت از این افراد باشد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به این هماهنگی مقرر شده است با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و در صورت تامین بسته‌های معیشتی در سایر شهرستان‌های استان نیز در بین هنرمندان و صنعتگران آسیب‌دیده از کرونا توزیع شود.

محمودی حمایت از هنرمندان را از برنامه‌های مهم این معاونت برشمرد و افزود: به‌ویژه در شرایط فعلی حمایت از هنرمندان و صنعتگران آسیب‌دیده از کرونا از جمله اولویت‌هاست و در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

او بیان کرد: در راستای حمایت از این قشر در نظر گرفته شده تا تسهیلات حمایتی برای فعالان خسارت‌دیده در این زمینه اعطا شود که باید این افراد با مراجعه به سامانه کارا و ثبت‌نام در آن نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.