کره جنوبی امروز از ابتلای کارگران ساختمانی بازگشته از عراق به کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، وزارت بهداشت کره جنوبی امروز پنجشنبه اعلام کرد پس از آنکه آزمایش شمار زیادی از افرادی که از عراق بازگشته بودند، مثبت اعلام شد، این سازمان در برابر کارگران کره‌ای که از عراق باز می‌گردند، با هوشیاری عمل خواهد کرد.

مقامات بهداشتی کره جنوبی امروز پنجشنبه از ۶۱ مورد دیگر به ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند که ۴۷ مورد از آن‌ها از مناطقی دیگر به کره جنوبی آمده بودند و ۲۰ عدد از ان‌ها کارگران ساختمانی کره‌ای بوده اند که از عراق بازگشته بودند.

«یون تائه هو» یکی از مقامات ارشد وزارت بهداشت کره جنوبی به خبرنگاران گفت: ما در حال جمع آوری گزارش‌ها در خصوص مجموعه‌ای از مبتلایان هستیم که در منطقه خاورمیانه، به خصوص در بخش ساخت و ساز در عراق بوده اند. ما فکر می‌کنیم مردمان ما که در محل‌های ساخت و ساز در عراق کار می‌کنند، ممکن است در معرض ویروس قرار گرفته باشند.

او همچنین گفت شمار موارد ابتلا که از عراق می‌آیند، ممکن است هزمان با اینکه کارگران بیشتری در حال بازگشت به کشورهایشان هستند، افزایش داشته باشد.

این مقام وزارت بهداشت کره جنوبی همچنین اعلام کرد دولت اقداماتی را برای حفاظت از کارگران کره‌ای که در محل‌های ساخت و ساز در خاورمیانه مشغول به کار هستند بکار خواهد بست.

این در حالی است که شمار موارد ابتلا به کرونا که از خارج وارد کره جنوبی شده اند تا امروز پنجشنبه به ۱۹۹۶ رسیده است.
طبق اطلاعات بدست آمده از سازمان جهانی بهداشت (WHO) عراق تا روز چهارشنبه ۸۱ هزار و ۷۵۷ مورد ابتلای به کووید-۱۹ را در کنار مرگ سه هزار و س ۴۵ نفر را بر اثر ابتلا به کرونا گزارش کرده بود.

گفتنی است اوایل سال جاری میلادی پایگاه شبکه «KBS World» کره جنوبی اعلام کرده بود بیش از ۱۳۰۰ کارگر ساختمانی کره‌ای در پروژه‌هایی در عراق مشغول به کار هستند.

کره جنوبی: کارگران کره‌ای بازگشته از عراق مبتلا به کرونا بودند

تا کنون بیش از ۱۳ میلیون در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از ۵۶۸ هزار نفر در جهان جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۴۱ ۲۶ تير ۱۳۹۹
آخه بیشعور کارگران کره جنوبی تو عراق چیکار می کردند ؟!!
_دروغ حد و مرز نداره !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۷ تير ۱۳۹۹
شما که شعور داری متن انگلیسی رو بخون، ببین کی بی اس زده در پروژه های ساختمانی مشغول بکار هستند. اگه سواد انگلیسی هم داری که همین تیتر انگلیسی رو تو گوگل سرچ کنی، میاد، البته اگه سواد انگلیسی داشته باشی
آخرین اخبار