نیمی از شهرستان‌های بوشهر برق را متعادل مصرف می‌کنند

آمار‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نشان می‌دهد ساکنان نیمی از ۱۰ شهرستان این استان برق را متعادل مصرف می‌کنند و در محدوده سبز هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نقشه پیش بینی اوج بار و مصرف برق در استان بوشهر نشان می‌دهد، چهارشنبه (۲۵ تیر۹۹) مصرف برق در استان به هزار و ۸۹۵ مگاوات رسیده است.

بر این اساس، نیمی از شهرستان‌های استان بوشهر شامل عسلویه، کنگان، جم، دشتی و گناوه در وضعیت سبز هستند یعنی برق را متعادل و عادی مصرف می‌کنند.

بنا به اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اهالی شهرستان عسلویه بیش از دیگر شهرستان‌ها الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


همچنین شهرستان‌های دیلم و دیر در محدوده قرمز هستند و شرکت توزیع برق از ساکنان این شهرستان‌ها خواسته، مصرف انرژی را ۱۰ درصد کاهش دهند.

شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اعلام کرده است، شهرستان تنگستان در محدوده زرد رنگ قرار دارد و از اهالی این شهرستان خواسته با کاهش ۵ درصدی مصرف، برای تامین برق مورد نیاز مردم با مسئولان برق همکاری کنند.

این شرکت از اهالی دشتستان و بوشهر هم که شهرستانشان در منطقه نارنجی رنگ و در حال ورود به شرایط بحرانی است، درخواست کرده با مدیریت مصرف برق از ساعت‌های ۱۳ تا ۱۷ یاری رسان فعالان صنعت برق در حفظ پایداری انرژی در استان باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.