معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از گسترش تحصیلات عالی در مناطق محروم از مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار استانداری این استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح پردیس هامون دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل اظهارداشت: مسافت زیاد برخی از مناطق و شرایط ویژه سیستان و بلوچستان در بعضی مواقع حضور مشتاقان تحصیلات عالی را در مراکز دانشگاهی با مشکل روبه‌رو کرده است.

او با بیان اینکه راه‌اندازی و گسترش پردیس‌های دانشگاهی در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان توسط دانشگاه آزاد اسلامی با موفقیت انجام شده افزود: دانشگاه آزاد در این موضوع عملکرد قابل قبولی داشته و استانداری از فعالیت‌های آن در ایجاد مراکز آموزشی و پردیس‌های دانشگاهی در مناطق محروم کاملا حمایت می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید با توجه به شرایط جامعه رشته‌های متناسب با نیاز منطقه را ارائه دهد گفت: رشته‌های فنی و مرتبط با ظرفیت‌های مرز و مناطق آزاد در این پردیس‌ها فرصت‌های شغلی بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار