علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری به شایعه تبانی در دیدار ذوب آهن - ماشین سازی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های ذوب آهن و ماشین سازی به مصاف هم رفتند که شاگردان لوکا بوناچیچ در ذوب آهن با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود شکست خوردند.

در نیمه نخست این بازی، داور مسابقه ۳ پنالتی گرفت و همچنین در نیمه دوم نیز ۲ گل سبز‌ها توسط تیم داوری مردود اعلام شد تا کادرفنی ذوب آهن اعتراضات زیادی به عملکرد داور بازی داشته باشند.


بیشتر بخوانید


همچنین با اعلام فدراسیون فوتبال، نشست اضطراری رئیس کمیته و دپارتمان داوری به همراه ناظر داوری دیدار ذوب آهن و ماشین سازی با دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

دقایقی پیش نیز با علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم و او در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: برای من مهم نیست درباره تبانی چه می‌گویند و برای من اهمیت ندارد. الان درحال استراحت هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۷ تير ۱۳۹۹
راست میگه واقعا براش مهم نیست که مردم چی میگن درباره معجزه داوری در تعیین برنده... چند سالی هست که داوری تعیین کننده قهرمانی و اهدای جام هست...براش تبانی موضوعی حل شده و جا افتاده س..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۸ تير ۱۳۹۹
بازم بهانه های همیشگی برای پوشندن ضعفهای تیمی که عادت کرده به جای فوتبال بازی کردن دنبال بازیای کثیفی مثل کرونا های تقلبی و داستانهای دروغی ساختن باشه
آخرین اخبار