پیامک‌های دریافتی بیست و هفتم تیرماه؛

از مشکلات تهیه انسولین توسط بیماران دیابتی تا گلایه مردم از افزایش قیمت مسکن

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم تیر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



۵۰۳۰...۰۹۱۴: بنده از طرف مجموعه جانبازان کشور، از بنیاد جانبازان و سازمان بورس و بانک دی، خواهشمندم که با آزادسازی سهام بانک دی که چندین سال هست به جانبازان فقط یه ورق کاغذ داده‌اند، در این روز‌های سخت کرونایی، مقداری با فروش این سهم در بورس، از مشکلات زندگی‌مان کم شود.



۱۰۳۴...۰۹۱۷: با سلام، با توجه به افزایش ساعت کاری آتش‌نشانان، ولی امسال افزایش حقوق این شغل پرخطر اعمال نشده است لطفاً پیگیری کنید، تشکر.


 

۴۳۴۸...۰۹۳۵:با توجه به اینکه در رسانه ملی اعلام کردند انسولین به تعداد کافی وجود دارد، اما حدود یک سال هست برای دریافت انسولین دچار مشکل هستیم و با توجه به شیوع بیماری کرونا هر بار در کرج باید به کل داروخانه‌ها مراجعه کنیم تا بخشی از دارو را دریافت و بخش دیگر و باید پزشک مجدد بنویسد تا دوباره نوع دیگرش و دریافت کنم و دیابتون وجود ندارد و سرسوزن نووفاین هم به سختی یافت می‌شود چه کنیم؟



۲۰۹۸...۰۹۱۵: سلام در این اوضاع خطرناک بیماری کرونا شرکت کروز ساعت‌های کاری را از هشت ساعت ب ۱۲ ساعت تغییر داده سلامت کارگران و خانواده هاشون در خطرِ، چرا کسی فکر کارگران نیست و کاهش ساعت کاری فقط برای کارمنداست!



۲۰۵۴...۰۹۳۹: سلام شما رو به خدا قیمت مصالح ساختمانی مثل سیمان آهن لورم گاز کشی و آب رو پیگیری کنید چرا هرروز بالا می‌ره خواهشمندم.



۹۳۲۳...۰۹۱۸: سلام تو را به خدا محرمانه و به‌طور غیرمترقبه از دادگاه‌های کرمانشاه بازدید کنید ببینید یک کلاه‌بردار چند پرونده مختلف کلاه‌برداری داره و دادگاه چطور رسیدگی می‌کند.



۰۲۷۹...۰۹۱۳: سلام ۰ چرا به مددجویان بهزیستی اصفهان دولت مسکن نمی‌دهد حتی از مسکن مهر هم محروم هستیم.


 

۱۱۷۱...۰۹۱۹: چرا در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، هیچ صحبتی در مورد ازکارافتادگان مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی نمیشه آیا قانون شامل این‌ها نمیشه لطفاً پیگیر باشید.



۳۹۵۵...۰۹۳۷: سلام لطفاً مانند شهر یزد، جلوی مشاورین املاک و متخلفین این عرصه را در شهر آمل بگیرید. قیمت‌های زمین و مسکن و آپارتمان در این شهر بسیار غیرواقعی و حبابی است.


 

۲۲۶۷...۰۹۱۹: سلام وعرض ادب امروز یک خانم محترم از اهالی روستای اغلبیک سفلی که در بیمارستان زنجان به رحمت خدا رفته بودند ویکی از بستگان شورای محترم روستا هم بودند اهالی بدون ماسک تجمع کردند نماز خواندند هیچکی هم نظارت نکردند آیا شورا‌ها و دهیاری محترم در این مورد وظیفه‌ای ندارند؟ مرکز بهداشت و خانه بهداشت هم داریم چرا فقط شعار میدیم، ولی از عمل خبری نیست ...؟



۱۳۲۵...۰۹۱۱: شما به خدا اگر گزارش خوب نگیرید مقصر نابودی جنگل شمال هستید، جنگل نشین‌ها و دامداران در حال نابودی و مهم‌تر خرید فروش جنگل هستند مازندران شهرستان بابل تو را به خدا گزارش خوب تهیه کنید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار