فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق سیم و کابل برق و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

کشف ۲۵ فقره سرقت در همدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی در شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ شهرستان قرار گرفت.

کامرانی صالح افزود: با بررسی دوربین‌های مدار بسته محل سرقت، تصویر سارق مشخص شد که ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهم، او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیری مواد مخدر و یک عدد قیچی مخصوص سیم بری که آثار برش سیم مسی بر لبه‌های قیچی مشهود بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان یادآور شد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به ۲۵ فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری یکی از دوستانش اعتراف و اقرار کرد سیم و کابل‌های سرقتی را به یک مغازه دار فروخته است.

کامرانی صالح به دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۱۰۰ کیلوگرم سیم مسی سرقتی از مخفیگاه او  اشاره و بیان کرد: همچنین ماموران با به کارگیری شگرد‌های پلیسی، همدست متهم را که در امر سرقت و جابجایی و فروش سیم برق مسی فعالیت داشت، دستگیر کردند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.