ناظر داوری دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و ماشین سازی درباره حواشی این مسابقه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یدالله جهانبازی ناظر دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز در مورد حاشیه‌های این مسابقه جنجالی، اظهار داشت: داور‌ها به دنبال این هستند تا قضاوت صحیحی در زمین داشته باشند. ترابیان و کمک هایش در بازی ذوب آهن و ماشین سازی مرتکب اشتباهاتی شدند که باعث متضرر شدن تیم اصفهانی شد، اما بعضی مسابقات هم بوده که این تیم از اشتباهات داوری سود کرده است. در قضاوت کردن اشتباه وجود دارد، اما داور‌های ما سالم هستند. کمیته داوران خطا‌های ترابیان را بررسی کرده و در مورد محرومیت احتمالی او تصمیم گیری می‌کند.

او ادامه داد: این اشتباهات تنها به داور مربوط نیست بلکه در نیمه اول گل سالم ذوب آهن توسط کمک داور آفساید اعلام شد. تمام اعضای تیم داوری در این مسابقه مرتکب اشتباهاتی شدند. جامعه داوری کشورمان با بنگاه‌های شرط بندی و فساد در فوتبال هیچ گونه ارتباطی ندارد.

جهانبازی درباره استفاده از فناوری var در لیگ برتر، بیان کرد: استفاده از این تکنولوژی هزینه زیادی دارد. باید تمهیداتی اندیشیده شود تا در فصل آینده بتوان از این فناوری استفاده کرد. این موضوع اشتباهات داوری را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار