معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری گلستان گفت: ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در راه‌های روستایی استان با هدف ارتقای سطح خدمات دهی به کاربران جاده‌ای به عنوان پایلوت کشور در حال مطالعه و بررسی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، منصور ملایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان   امروز در نشست کارشناسی با نمایندگان ادارات شهرستانی اداره کل متبوع گفت: ساخت این مجتمع‌ها در راه‌های روستایی استان از سوی سازمان متبوع به ادارات کل سراسر کشور در سال جاری ابلاغ شده که با اولویت بندی و نیازسنجی در این راه‌ها به اجرا درخواهندآمد.

او گفت: استان گلستان به دلیل جذابیت‌های طبیعی دارای راه‌های روستایی گسترده‌ای به طول ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است که آغاز این فعالیت، نقش موثری در توسعه روستا‌ها و بهره مندی روستاییان از خدمات بهینه می‌گذارد.

ملایی افزود: برای تحقق این اهداف، اولین نشست کمیته کارشناسی با هدف مکان یابی مجتمع‌ها در راه‌های روستایی با حضور اعضای دبیرخانه و نمایندگان شهرستان‌ها تشکیل شد.

او افزود: تمام تلاش خود را برای بیان و شفاف سازی مسیر ساخت مجتمع‌ها در طول راه‌های روستایی به متقاضیان و سرمایه گذاران عرضه خواهیم کرد.

اوادامه داد: درحال حاضر در طول راه‌های استحفاظی استان ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی درحال بهره برداری و ۱۰ مجتمع در حال ساخت و ساخت ۲۲ مجتمع نیز در مرحله دریافت استعلام هستند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.