احداث سه سرسرای ورزشی در جوانرود

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود گفت : در دولت تدبیر و امید سه سرسرای ورزشی در راستای توسعه فضا‌های ورزشی در این شهرستان احداث شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید سه سرسرای ورزشی در راستای توسعه فضا‌های ورزشی در این شهرستان احداث شده است، گفت : سرانه فضای ورزشی شهرستان جوانرود از ۳۰ سانتی‌متر در سال ۹۲ اکنون به ۴۸ سانتی‌متر رسیده است.

او گفت : باشگاه‌های خصوصی شهرستان جوانرود نیز در این مدت از ۶ باشگاه به ۱۵ باشگاه خصوصی افزایش یافته است.

او با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان از هزار و ۲۰۰ نفر سال ۹۲، اکنون به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است، افزود: تعداد هیات‌های ورزشی شهرستان جوانرود از از ۱۲ هیات در مدت یاد شده اکنون به ۳۳ هیات ورزشی افزایش یافته است.

او ادامه داد: تعداد مدال‌های رنگارنگ شهرستان جوانرود در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی در هفت سال گذشته از ۵۰ مدال به بیش از ۲۰۰ مدال افزایش داشته است.

محمدی بیان اینکه اقدامات شاخص و تاثیر گذاری در هفت سال گذشته در این شهرستان اجرایی شده است، گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به ورزش این شهرستان همواره مثبت بوده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.