پیش از ظهر امروز به منظور قدردانی از زحمات تلاشگران و مدافعان جبهه سلامت از متولدین تیرماه این عرصه تقدیر شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر شکراله سلمان زاده  رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در مراسم تقدیر از مدافعان سلامت متولد تیرماه گفت : درمان بیماران یک کار تیمی است که در آن همکار محترم نگهبان و راننده تا پرستار و پزشک متخصص در آن نقش دارند و این با ارزش و قابل تقدیر است.

او افزود: از صدر اسلام  تاکنون ارزش کار پرستاری مورد احترام بوده است  مخصوصا در ماه‌های اخیر مقام معظم رهبری با توجه به شرایط موجود در چندین نوبت مراتب قدردانی خود را از کارکنان بهداشت و درمان اعلام داشته اند و اینکه ایشان تقریبا هر ماه از قشر درمان قدردانی کنند، امر بی سابقه بوده و این نشان از عظمت کاری دارد که شما انجام می دهید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دور هم جمع شدیم تا ضمن تبریک زادروزتان قدردان ذره ای از زحمات شما باشیم و‌ امیدواریم به زودی پایان  بیماری  ویروس کرونا را جشن بگیریم و از این بار مضاعفی که امروز بر روی دوش شماست، کاسته شود.

در پایان این مراسم که در آن علاوه بر رئیس دانشکده، معاون درمان، سرپرست اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد، مدیریت این بیمارستان و جمعی از مدیران و کارکنان نیز حضور داشتند، از ۵۰ مدافع سلامت متولد تیرماه با اهدای لوح یادبود و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.