مدیر کل کمیته امداد اغمام خمینی استان کرمان گفت: هم اکنون ۳۶ خدمت کمیته امداد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

انجام خدمات کمیته امداد به صورت الکترونیکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان که با حضور رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاونین، مدیران و رؤسای ادارات کمیته امداد کرمان برگزار شد به کسب رتبه برتر کمیته امداد استان در جشنواره شهید رجایی طی پارسال اشاره کرد و گفت: کمیته امداد از جایگاه خوب و با ارزشی در سطح استان بهره‌مند است.

او به جمعیت بالای تحت حمایت کمیته امداد استان اشاره کرد و افزود: ۱۲۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند و ادارات کمیته امداد بیشترین مراجعه کننده را نسبت به سایر ادارات دارند.

صادقی به راه اندازی اداره بانوان کمیته امداد در کرمان اشاره کرد و بیان داشت: شش هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهر کرمان قرار دارند که سه هزار خانوار از این تعداد خانوار تحت حمایت شهر کرمان را زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال تشکل داده اند.

او به ارائه خدمات کمیته امداد به صورت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۳۶ خدمت کمیته امداد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان همچنین از راه اندازی ۳۲۱ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در استان کرمان خبر داد و افزود: یکی از اهداف اصلی این مراکز شناسایی خیران و نیازمندان هر محله است.

صادقی تصریح کرد: با هم افزایی خوب این مراکز با کمیته امداد کمک‌های مؤمنانه خوبی در استان در سال جدید جمع آوری و بین خانوار‌های نیازمند توزیع شد.

صادقی به مشارکت خوب مردم خیر و نیکوکار استان در برنامه‌های مختلف این نهاد اشاره کرد و افزود: با وجود شرایط سخت اقتصادی کمک‌های مردمی به این نهاد در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

او اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان و مراجعین به این نهاد میز خدمت در اکثر ادارات کمیته امداد استان راه اندازی شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از کسب رتبه اول زکات کشور و همچنین رتبه سوم کشور در جشن نیکوکاری توسط این نهاد طی پارسال خبر داد.

جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات خوب کمیته امداد در زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان گفت: رویکرد کمیته امداد در زمینه اشتغال محرومان که منجر به توانمندسازی آن‌ها می‌شود رویکرد بسیار خوبی است.

او بیان کرد: کمیته امداد استان کرمان پارسال از لحاظ شاخص‌های مورد نظر یکی از دستگاه‌های برتر استان شد و در جشنواره شهید رجایی نیز به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار