دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بناب گفت: تعداد ۱۱ مجرم زندانی این شهرستان در یک سال اخیر توسط خیرین و نیکوکاران آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دهقان  دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بناب در نشست سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب، گفت: امروز خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت هستند و هر یک از افراد به اندازه توان خود باید از این اقشار آسیب پذیر حمایت کند.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای انجمن حمایت از زندانیان،گفت: انجمن حمایت از زندانیان بناب در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان فعالیت خوبی را در کارنامه خود دارد و نقش خیرین شهرستان در این خصوص ستودنی است.

دهقان افزود: با وجود اینکه امسال به علت شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا نتوانستیم جشن گلریزان را در ماه مبارک رمضان برگزار کنیم، با این حال باز خیرین کمک خوبی کردند، اما با توجه به ظرفیت بالای مردم شهرستان بناب انتظار داریم با مساعدت‌های خیرین بتوانیم ضمن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، احتیاجات خانواده‌های زندانیان را فراهم کنیم.

او گفت:هم اکنون انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بناب تعداد ۱۳۰ خانواده زندانی را تحت حمایت خود دارد.

در این نشست بعد از ارائه گزارشی از عملکرد، میزان درآمد و هزینه‌های انجمن حمایت از زندانیان بناب در سال ۱۳۹۸ توسط مدیرعامل این انجمن، با رأی معتمدین و خیرین شرکت کننده در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان، مصطفی برزگران و جاوید بنابیان به عنوان بازرسان این انجمن برای مدت یکسال انتخاب شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.