فرماندار شاهرود خبر داد؛

معرفی ۱۰۱ عامل توزیع شکر در شاهرود

نادر فخری از معرفی ۱۰۱ عامل توزیع شکر در شاهرود خبر داد و گفت: ۵۰ عامل فروش شهری و ۵۱ عامل فروش در روستا‌ها و شهر‌های شهرستان شکر توزیع خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار شاهرود در نشست ستاد تنظیم بازار شاهرود با بیان اینکه در زمینه توزیع شکر مشکلاتی در سطح شهرستان وجود دارد که برای آسایش و آرامش مردم تصمیماتی گرفته‌شده است گفت: توزیع شکر توسط ۱۰۱ عامل در شهرستان یکی از تمهیدات اتخاذشده است.

او با بیان اینکه ۵۰ عامل در شاهرود و ۵۱ عامل توزیع در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان، شکر تعاونی را با قیمت مصوب دولتی توزیع خواهند کرد بیان داشت: عوامل توزیع در سطح شهر نمی‌توانند قیمت عرضه این محصول را بیشتر از حد تصویب‌شده توسط ستاد تنظیم بازار عرضه کنند.

فرماندار شاهرود همچنین درباره مشکلات تهیه گوشت مرغ نیز تاکید کرد: هر مقدار از نهاده‌های دامی دولتی که به مرغداران تحویل داده می‌شود می‌بایست بین مرغداران توزیع شود تا شاهد بروز مشکل در چرخه توزیع نهاد‌های طیور نباشیم.

فخری با بیان اینکه شاهرود دارای هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است و این واحد‌ها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می‌پردازند ابراز کرد: هر شخص حقیقی و حقوقی که در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کوتاهی کند با تشخیص این ستاد به عنوان اخلالگر در نظم بازار به دادسرا معرفی می‌شود.

او با بیان اینکه برای اجرای هر مصوبه ستاد تنظیم بازار تاریخ معین می‌شود و بر اساس آن پیگیری انجام‌شده و با متخلفان برخورد می‌شود گفت: نظارت و تنظیم بازار در سطح شهرستان به صورت جدی اعمال می‌شود و مسئولان باید در قبال این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.