محسن مسعودیان راد گفت: ۱۵۰ سری جهیزیه به مناسبت روز ازدواج به نوعروسان نیازمند استان سمنان اهدا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات استان سمنان در حال برگزاری است گفت: هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که روز ازدواج نام‌گذاری شده است، ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان سمنان اهدا می‌شود.

او با اشاره به مشارکت سپاه، مراکز نیکوکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در برگزاری این مرحله از رزمایش بیان کرد: راه‌اندازی کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان برای جذب مشارکت‌های مردمی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با تأکید بر اینکه در روز اول ذی‌الحجه و دهه ولایت برنامه‌های فرهنگی و مشارکتی و حمایتی در این رزمایش مشخص و اجرایی می‌شود اضافه کرد: محور کار توزیع جهیزیه با ۷۰ مرکز نیکوکاری در این استان است.

مسعودیان راد بابیان اینکه درمجموع ۶۰ سری جهیزیه از سوی کمیته امداد استان سمنان در این کاروان تهیه و توزیع می‌شود گفت: رعایت دستورالعمل بهداشتی برای راه‌اندازی این کاروان در سطح شهر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.