نوید دانایی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی گفت: موج افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان سمنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه موج افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان سمنان ادامه دارد بر رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری از افزایش بیماری کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی حتما باید مدنظر همگان قرار گیرد.

او افزود: مقابله با این بیماری در گرو رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پزشکی و به خصوص استفاده از ماسک در اماکن عمومی است تا هر چه سریعتر زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

دانایی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر اصناف مانند رستوران ها، فروشگاه‌ها و دیگر مراکز که محل تجمع افراد است گفت: اماکن تخصصی و اصناف باید نکات بهداشتی رعایت کنند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۸۳۸ نفر با تست مثبت کرونا بستری شدند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.