مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۷ قطعه زمین صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان تعیین تکلیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به منظور رفع مشکل زمین‌های صنعتی راکد، ۴۷ قطعه زمین به مساحت ۵.۸ هکتار در شهرک‌های صنعتی استان با رأی هیئت حل اختلاف تعیین تکلیف شد.

او افزود: نشست هیئت حل اختلاف و داوری برای تعیین تکلیف زمین‌های صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان برگزار شد، که با توجه به هزینه‌های دولت برای آماده‌سازی زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در صورت اخذ نکردن پروانه بهره برداری از سوی سرمایه گذار بر مبنای برنامه زمان بندی، موضوع تعیین تکلیف زمین‌ها در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


فلاح اضافه کرد: این وسعت زمین صنعتی تعیین تکلیف شده در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، بروجن، لردگان، هفشجان، بلداجی، فرادنبه، فرخشهر، سامان دو و نواحی صنعتی گندمان و شوراب بررسی و به صدور رأی منتهی شد.

او ادامه داد: آرای صادره شامل ۲۷ رای فسخ قطعی، ۱۹ رای استمهال و یک رأی انصراف است که با توجه به جایگاه قانونی هیئت حل اختلاف و داوری لازم الاجرا است.

فلاح گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که در ۲۱ مورد، تمامی شرایط زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی و صنفی فراهم است.

او از صدور سند مالکیت برای ۹۹ درصد از مالکان در شهرک صنعتی استان خبر داد و افزود: با تمهیدات اندیشده شده همه اراضی صنعتی واقع در شهرک‌های صنعتی صاحب سند مالکیت خواهند شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار