بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: کیفیت لیگ برتر بانوان در فصل ۹۸ به دلیل حضور نداشتن اصحاب رسانه پایین آمد.

دباغی: کیفیت لیگ فوتبال بانوان در فصل ۹۸ پائین آمد

هاجر دباغی ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و خانم گل این فصل از رقابت های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خیلی زیاد از خودم در رقابت‌های فصل ۹۸ راضی نبودم. مسابقات پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. تیم سپاهان در ابتدای فصل دیر تشکیل شد و یکسری تغییرات داشتیم، به همین خاطر باعث شد امتیاز یکسری مسابقات را در ابتدای رقابت‌ها از دست دهیم.

او تصریح کرد: یک ماه است که تمرینات بدنسازی ام را به طور اختصاصی شروع کرده ام، اما هنوز به دوره هوازی نرسیده ام. برای انجام تمرینات هوازی باشگاه سپاهان در اختیار ما زمین چمن قرار می‌دهد.

دباغی افزود: کیفیت لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل ۹۸ پایین آمد و دلیل آن حضور نداشتن اصحاب رسانه و دیده نشدن بازیکنان بود. داوری بازی‌ها هم پرفراز و نشیب و پرحاشیه و اتمام بازی‌های لیگ تصمیم درستی از طرف سازمان لیگ بود.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان در ادامه گفت: ورود باشگاه‌هایی که در بخش آقایان تیم داری می‌کنند به لیگ بانوان می‌تواند به پیشرفت ما کمک کند. تصمیم درستی راجع به قرارداد‌های بازیکنان خانم و حقوق هایشان گرفته نمی‌شود، آن قدر که تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم دریافت مالی نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار