ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر برای مدیریت مصرف برق از فردا یک ساعت کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر امروز در نشست شورای اداری استان گفت: بنا به پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و به منظور مدیریت مصرف انرژی در روزهای گرم سال، ساعت کاری ادارات از فردا(دوشنبه ۳۰ تیر) تا پایان مرداد ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

پیش از این، ساعت کاری ادارات استان بوشهر به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و جلوگیری از هرگونه بحران انرژی و قطعی برق در فصل تابستان از ۱۷ خرداد  تا پایان مرداد ساعت ۶:۳۰ تا ۳۰: ۱۳، تعیین شده بود.

برخی در کشور در زمین دشمن بازی می‌کنند

استاندار بوشهر همچنین گفت: برخی در کشور برخلاف منافع کشور اظهار نظر می‌کنند، و در این شرایط که باید نگاه سیاسی را کنار بگذاریم، اما عده‌ای نگاه‌های سیاسی را رها نکرده‌اند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

ساعت کاری اداره‌های بوشهر کاهش یافت

گراوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اتحاد و انسجام افزود: مدیران دولت بر خود حرام می‌دانند اگر وقت خود را جز برای خدمت و نوکری مردم سپری کنند، اما اینکه عده‌ای با ایجاد اختلاف افکنی خوراک لازم برای حملات بیشتر دشمنان را فراهم کنند با هیچ منطق حکومت داری منطبق نیست.

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود بر تلاش و وحدت بین همه مدیران و نمایندگان تاکید کردند و باید بیانات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ماسک و فاصله گذاری اجتماعی جدی گرفته شود

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا ضمن تسلیت به بازماندگان خانواده‌های فوت شده ناشی از کرونا گفت: در چند روز اخیر بزرگانی از استان را در عرصه‌های ورزشی و آیینی از دست دادیم که جایگزین شدن ایشان سال‌ها زمان می‌برد. بنابراین از مردم انتظار داریم برای مقابله با کرونا جدی باشند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

گراوند، بر ضرورت ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: بخش زیادی از فوتی‌ها و ابتلا‌های ثبت شده مربوط به کرونا به خاطر دورهمی‌ها بوده است که بر همین اساس، رعایت ضوابط بهداشتی و استفاده از ماسک ضروری است.

ساعت کاری اداره‌های بوشهر کاهش یافت

او گفت: بر اساس گزارش گروه بازرسی استانداری از امکان مختلف درباره رعایت ضوابط بهداشتی، ۷۸ درصد موارد مطلوب و ۲۲ درصد نامطلوب بوده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین در این بازدید‌ها ۸ درصد تخلف ثبت شده و ۲۸۴ مورد هم تعطیلی صورت گرفته است.

تمدید محدودیت‌های کرونایی 

گراوند تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ادارات بر عهده شخص مدیر است و اگر در بازرسی‌ها مشخص شود در اداره‌ای این موارد رعایت نشده بدون تعارف مدیر مربوط توبیخ خواهد شد.

او با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان در این هفته گفت: رویکرد جدید ستاد مقابله استانی با کرونا در استان گستردگی شبکه‌ها و گشت‌های نظارت است.

استاندار بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت افزود: سه اولویت استان در ویژه برنامه‌های هفته دولت سلامت، معیشت و امنیت است و انتظار داریم بیان عملکرد و امیدآفرینی در دستور کار مدیران استان باشد.

گراوند عنوان کرد: دولت در بدترین شرایط مالی و تحریم‌ها اقدامات بزرگی انجام داده و همه تلاش و همت خود را برای خدمت به مردم به کار برده که خدمات آن مایه مباهات و افتخار است.

قدردانی از مدیران برتر حوزه عمرانی استان بوشهر

استاندار بوشهر همچنین در نشست شورای اداری از چهار مدیر برتر حوزه عمرانی استان قدردانی کرد.

شورای اداری بوشهر

در این نشست از خدمات و تلاش‌های محمد تقی منوچهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، علی محمدی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای و روح الله طاهریان پور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و مشاور استاندار در امور آب به عنوان چهار مدیر برتر حوزه عمرانی استان با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.