فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رزمایش نهضت کمک‌های مومنانه دهه امامت با توزیع کارت هدیه و لوازم التحریر همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در جلسه با نواحی مقاومت بسیج شهر‌های استان کرمان به صورت ویدیو کنفراس در خصوص آغاز مجدد کمک مومنانه در ستاد سپاه ثارالله برگزار شد، گفت: رزمایش نهضت کمک‌های مومنانه با رزمایش قبل تفاوت ویژه دارد، در رزمایش قبل کمک‌ها معیشتی بود، اما در این رزمایش هم کمک‌ها معیشتی است و هم نقدی و به صورت کارت هدیه و هم به دلیل بازگشایی مدارس کمک‌های البسه، کفش و کیف و لوازم التحریر توزیع خواهد شد.

او در این جلسه افزود: مرحله اول کمک مومنانه درکشور و به طور ویژه در استان کرمان به زیبایی در سه مرحله توسط نهاد‌های انقلابی، سپاه، بسیج و خیرین انجام و با راه اندازی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در تمام شهرستان‌ها اقدامات خوب و موثری انجام شد.

فرمانده سپاه استان کرمان بیان داشت: در مرحله اول ۳۹ هزارو ۲۰۰ خانوار که تحت رده‌های حمایتی نبودند توسط سپاه شناسایی شدند واین کار بزرگی بود.

سردار معروفی تصریح کرد: در مرحله چهارم از مرحله اول که ذخیره سازی خون در استان بود دراکثر شهرستان‌ها توسط بسیج مساجد ومحلات این کار به خوبی انجام شد.

او گفت:  نهضت کمک مومنانه در سه مرحله در دستور کار قرار دارد مرحله اول از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر دهه امامت مرحله دوم دهه دوم محرم الحرام و مرحله سوم دهه آخر صفر انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هماهنگی‌ها در حوزه راهبردی انجام شده، افزود: دو جلسه با شهرستان‌ها و امروز هم در جلسه ویدوکنفرانس به تمام فرمانده هان اعلام شده است و امروز رسما قرارگاه‌های امام حسن مجتبی علیه السلام در شهرستان‌ها برای نهضت کمک‌های مومنانه در سه مرحله فعال شوند.

او در ادامه گفت: در این مرحله برنامه‌ها مسجد محوری و با حضور پایگاه‌های بسیج و مسجد و ائمه جمعه و جماعات مسجد خواهد بود که کمک‌های سراسری جمع آوری و کمک‌های راهبردی مرکز استان هم به آن‌ها اضافه خواهد شد.

سردار معروفی بیان داشت: رزمایش نهضت کمک‌های مومنانه با رزمایش قبل تفاوت ویژه دارد، در رزمایش قبل کمک‌ها معیشتی بود، اما در این رزمایش هم کمک‌ها معیشتی است و هم نقدی و به صورت کارت هدیه و هم به دلیل بازگشایی مدارس کمک‌های البسه، کفش و کیف و لوازم التحریر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار