ائتلاف متجاوز سعودی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب نقض مکرر آتش بس در استان الحدیده در یمن شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی در حمایت از نیرو‌های منصور هادی، رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ بار آتش بس در استان الحدیده یمن را نقض کرد.

اتاق عملیات و رصد نقض آتش بس در استان الحدیده اعلام کرد در شبانه روز گذشته ائتلاف به سرکردگی عربستان ۱۱۲ بار آتش بس در این استان را نقض کرده است. اتاق عملیات و ماموران ارتباطات و هماهنگی رصد نقض آتش بس این تخلفات را شامل پرواز ۱۰ جنگنده در حریم هوایی مناطقی از استان الحدیده اعلام کرد. این جنگنده‌ها حریم هوایی المنظر، کیلو ۱۶ و شهر الحدیده را نقض کردند.

بنا به گزارش المسیره، ۳ مورد پرواز هواپیما‌های جاسوسی در حریم هوایی الدریهمی و ۳۱ مورد نقض حملات توپخانه‌ای و ۶۸ مورد استفاده از سلاح‌های مختلف از دیگر موارد نقض آتش بس در الحدیده اعلام شد.

مقامات نظامی دولت یمن در صنعا هفته گذشته نیز اعلام کردند ۵۹ مورد نقض آتش‌بس در استان الحدیده در یک شبانه روز اتفاق افتاده است از جمله ۱۹ راکت به سمت فرودگاه بین المللی الحدیده شلیک شد. همان طور که برخی مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه الدریهمی و حیس در جنوب این استان هدف حملات قرار گرفت.

بر اثر تجاوز ۶ ساله عربستان و متحدان و حامیانش از کشور‌های عربی و غربی به یمن و محاصره اقتصادی  مردم مظلوم این کشور، تاکنون هزاران یمنی به شهادت رسیده‌اند و بر اساس گزارش سازمان ملل، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۵۷ ۳۰ تير ۱۳۹۹
ای رزمندگان غیور یمن و ای فرماندهان عالی ارتش در محورمقاومت در یمن اعداد:2+1+1=112مورد نقض ائتلاف عربی طوفان قاطعیت علیه مواضع یمنی شما هم4 حمله موشکی جانانه( 2+1+1 )=4 به نقاط حساس دشمن آن هم با موشکهای نقطه زن دقیق نمائید طوری که کمر دشمن شکسته شود مثل حمله به شرکت آرامکو که در گذشته کردید 4 حمله کشنده به دشمن کنید تا مقابل تان به زانو در بیاید و این جواب دندان شکن خود برای دشمنی که فقط زبان زور را میفهمد بسیار ضروری است تا حرمت خون شهیدان رزمنده یمنی حکم لله فی کتابه کریم ""قصاص به متقابل" شود.....
آخرین اخبار