کلیه مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به صورت متمرکز در اول مردادماه به مراکز آموزش اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه اعلام کرد: اعزام کلیه مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی در یک روز و به صورت متمرکز در تاریخ اول مردادماه سال ۱۳۹۹ انجام می‌گیرد و تاریخ اعزام مشمولان غیر دانشگاهی از سوم مردادماه به اول مردادماه تغییر یافت.

همچنین به علت شیوع ویروس کرونا حضور و استقرار خانواده مشمولان در محل اعزام ممنوع است و مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی را رعایت و وسایل شخصی را به همراه داشته باشند.

براساس این اطلاعیه. با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره آموزشی امکان پذیر نیست، سربازان باید کلیه مدارک اعزام و مدارک مربوط به متاهلی، پدر نظامی، فوت والدین، جانبازی را به همراه داشته باشند.
 
تمدید زمان اعزام مشمولان وظیفه عمومی برای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

سرهنگ وحید بریمانی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که برگه آماده به خدمت به تاریخ ۹۹/۵/۱ دریافت کرده اند، می‌توانند سریعاً با ارائه درخواست از طریق دفاتر پلیس +۱۰ صرفاً برای شرکت در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد از تسهیلات تمدید یک ماهه استفاده کنند.

او افزود: با توجه به تعویق آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد و دکتری، سازمان وظیفه عمومی به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده‌های آن‌ها و در راستای ارائه تسهیلات ویژه در شرایط شیوع کرونا تمهیداتی را در نظر گرفته است.

سرهنگ بریمانی گفت: از این رو کلیه مشمولان فارغ التحصیل از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که برای پذیرش در مقاطع بالاتر در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ثبت نام کردند و دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم مرداد ماه هستند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ و با ارائه برگه تاییدیه اطلاعات ثبت نام در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت درخواست تمدید به مدت یک ماه اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: موعد اعزام به خدمت این عزیزان تا تاریخ ۹۹/۶/۱ تمدید شده و نتیجه درخواست از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌شود.

 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار