برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج در استان همدان

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج در استان برگزار می شود.

برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محرم روزبه، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج از اول تا هفتم مرداد در استان خبر داد.

او با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اداره کل ورزش و جوانان رسیدگی به امورات جوانان در حوزه‌های مختلف، چون اشتغال و ازدواج است افزود: در راستای غنی‌تر شدن هرچه بیشتر برنامه‌های هفته ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)  برنامه ریزی و هماهنگی با معاونت جوانان، مجمع جوانان و دبیران سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج برگزار شد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در این هفته ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در استان همدان تدارک دیده شده است، بیان کرد: راه اندازی غرفه‌های مشاوره پیش و حین ازدواج، تولید محتوای فرهنگی دیجیتال، نشست‌های تخصصی و رسانه‌ای پیرامون ازدواج و راه‌های انتخاب برتر، نشست با سمن‌های فعال در این حوزه و کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در استان همدان است.

روزبه افزود: در این هفته سعی بر آن شده تا با بهره گیری از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج و مشاوره بتوانیم بهترین تاثیر گزاری در این حوزه را داشته باشیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.