سندیکای صنعت مخابرات و اتحادیه صادرکنندگان آن در بیانیه‌ای مشترک، تاکید کردند که موافقت با طرح تشکیل کمیسیون ویژه‌ نوید گشایشی تازه در راستای ارتقاء وضعیت معیشت مردم است.

سندیکایبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی موافقت نمایندگان مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان مخابرات در بیانیه‌ای مشترک، تاکید کردند:

«مرتفع شدن موانع موجود در فضای کسب‌وکار خواسته‌ای است که همواره در سطوح بالای قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری کلان کشور مطرح بوده است و اقدام امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح تشکیل کمیسیونی که می‌تواند موتور محرکه‌ رشد روزافزون، رونق تولید و بالا بردن رتبه‌ کسب‌وکار میهن اسلامی عزیزمان باشد، گامی موثر در همین راستاست.


بیشتر بخوانید


در پی اهتمام نمایندگان مجلس و تلاش مداوم فعالان عرصه‌های تولید و خدمت‌رسانی، امروز خبر مسرت‌بخش موافقت با طرح تشکیل "کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی" نوید گشایشی تازه در راستای کمک به تولید و ارتقاء وضعیت معیشت مردم را به ارمغان می‌آورد.

امیدواریم با تسریع در تشکیل و اجرایی شدن این کمیسیون ویژه، شاهد گام مؤثری در هرچه بهتر عملیاتی کردن قوانین کلیدی اصل ۴۴ و تسهیل‌کننده‌ فعالیت دیگر کمیسیون‌های مرتبط باشیم».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار