فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری افراد محرک برای برپایی تجمع غیر قانونی و هنجارشکنانه در بهبهان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تعداد معدودی از شهروندان بهبهانی به بهانه گرانی در میدان بانک ملی این شهرستان پنجشنبه شب، ۲۶ تیرماه تجمع کرده و اقدام به شعار‌های ساختار شکنانه کردند.

او افزود: با حضور به موقع پلیس، نیرو‌های امنیتی و بسیج و نیز مردم با بصیرت بهبهان در کمترین زمان ممکن این تجمع برچیده شد و افراد متفرق شدند و هیچگونه خسارت مالی و جانی در این تجمع به وجود نیامد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه جمعه شب گذشته هم جمع زیادی از مردم بهبهان در یک اقدام خودجوش در محکومیت این تجمع ساختارشکنانه راهپیمایی کرده و خواستار برخورد با این افراد شدند، بیان داشت: در همان شب آرامش به شهر بهبهان برگشت و نیرو‌های پلیس اوضاع را تحت کنترل گرفتند و هیچگونه مشکلی در حال حاضر در این شهرستان وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی حمایت گروهک‌های تاریخ مصرف گذشته از اجتماعات اعتراضی را نوعی استیصال و درماندگی آن‌ها دانست  ادامه داد: به طوری که اجتماع چند نفره و معدود پنجشنبه شب بهبهان را به خود ارتباط دادند و این نشانه حقارت و بدبختی آن‌ها است.

او اظهار داشت: مردم با بصیرت استان خوزستان ضمن گلایه مندی از وضعیت بازار و افزایش قیمت‌ها هیچگاه بر سر نظام با کسی تعارف نمی‌کنند و جانفشانی‌های آنان در ۸ سال دفاع مقدس این موضوع را اثبات کرده است، به همین دلیل هم خودشان جواب اغتشاشگران را خواهند داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.