در خصوص جایگزینی و واگذاری تیم لیگ برتری والیبال شهروند اراک به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود.

  به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات از تعیین تکلیف نحوه پرداخت بدهی سه باشگاه برای حضور در لیگ برتر سال ۹۹ خبر داد که تیم والیبال شهروند اراک هم یکی از این ۳ تیم است

عظیمی با اشاره به شرکت نکردن تیم‌های شهروند اراک، پیام خراسان و راه‌یاب ملل در لیگ برتر امسال افزود: با توجه به تیم‌های متقاضی برای حضور در لیگ برتر، در خصوص جایگزینی و واگذاری امتیاز این تیم‌ها، به‌زودی تصمیم‌گیری خواهد شد.

او با اشاره به اینکه حضور ۱۲ تیم در لیگ برتر سال جاری قطعی است اضافه کرد: حضور تیم‌های شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، شهداب یزد، خاتم اردکان، شهرداری ورامین، پیکان و سایپا در لیگ برتر سال ۹۹ قطعی است.

باشگاه والیبال شهروند اراک در سال ۱۳۹۷ در اراک تأسیس شد و  با ستاره‌هایی مثل امیرحسن فرهادی در لیگ برتر والیبال ایران بازی کرد.

 سرنوشت این تیم  که  به دلیل نتایج خیره کننده خود به عنوان پدیده مسابقات شناخته  شد حالا به دلیل  حمایت نکردن مسئولین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد .

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.