خبر ابتلای برخی از بازیکنان تیم تکواندوی فتح صدر البرز، قهرمان جام کوثر به ویروس کرونا تکذیب شد.

ابتلای بازیکنان قهرمان لیگ تکواندو به ویروس کرونا صحت نداردبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته برخی از رسانه‌ها خبر برگزاری جشن درون خانوادگی تیم  تکواندوی فتح صدر البرز را به علت قهرمانی در جام کوثر، منتشر و ضمن گلایه از رعایت نشدن فاصله اجتماعی در این روز‌های کرونایی، اعلام کردند چند نفر از بازیکنان این تیم از جمله طیبه پارسا، سودابه پورصادقی و صبا فتحی  به ویروس کرونا مبتلا شده اند.  

شایعه‌ای بی اساس که سریعا با واکنش باشگاه فتح صدر رو به رو  و مشخص شد که بازیکنان این تیم قهرمان در سلامتی کامل به سر می‌برند و حتی پیش از برگزاری مراسم قهرمانی، تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده بود.

فاطمه نورملکلی سرمربی تیم فتح صدر البرز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن رد این شایعه عنوان کرد: بنده صراحتا این موضوع را تکذیب و رد می‌کنم. کاملا مشهود و محرز است که پشت این موضوع شیطنت و بی اخلاقی برخی افراد قرار دارد. باشگاه ما از ابتدای فعالیت خود، این شیطنت‌ها را پیش بینی کرده و متناسب با شرایط، برنامه ریزی مطمئن و بی نقص را  ارائه داده است به همین دلیل توانستیم قهرمان جام کوثر شویم. تمامی اعضای تیم هم به این نوع رفتار‌های سخیف و غیراخلاقی  بی توجه هستند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار