مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۸۴۰ پرونده تخلف کرونایی از ابتدای تیرماه تاکنون با تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به تصمیم ستاد کرونای استان مبنی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط واحد‌های صنفی و استفاده از ماسک، گفت : از ابتدای تیرماه تا کنون ۸۴۰ پرونده تخلف تشکیل شده که ۹۰ درصد این پرونده‌ها مربوط به عدم رعایت موارد بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی و... بوده است.

او گفت : بیشترین موارد تخلف را نیز در واحد‌های صنفی از جمله خبازی‌ها، رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی و ... داشتیم که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: به علاوه تعدادی از این پرونده‌ها مربوط به گرانفروشی و یا قاچاق ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم مانند ماسک، دستکش، الکل، مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده و... بود که بزرگترین آن‌ها کشف محموله ۱۰۰ هزار عددی ماسک در قصرشیرین بود.

او گفت: اقلام کشف شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شد تا بین مردم توزیع شود.

 شاهی،افزود: به جهت اهمیتی که پرونده‌های مرتبط با شیوع بیماری کرونا دارد، به تمام این پرونده‌ها رسیدگی شده است.

او با بیان اینکه نظارت‌ها در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحد‌های صنفی همچنان ادامه دارد، ادامه داد: در این زمینه تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها حضور دارد و روزانه بازار را رصد می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به محدودیت نیرو و امکانات گشت‌های نظارتی، از مردم خواست هرگونه تخلف در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا تخلفات اقتصادی در زمینه ملزومات بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را با تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و یا سامانه پیامکی تعزیرات استان با شماره ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.