دبیر هیئت دو و میدانی خوزستان گفت: با رعایت نکات بهداشتی فعالیت این رشته در استان انجام می‌شود، اما هنوز اجازه برگزاری مسابقات را نداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید پویا  دبیر هیئت دو و میدانی خوزستان گفت: فعالیت این رشته با رعایت نکات بهداشتی انجام می‌شود، امسال برنامه‌های مختلفی از جمله میزبانی مسابقات کشوری، لیگ استانی و دوره‌های آموزشی داشتیم،  اما هنوز اجازه برگزاری را نداریم.

او افزود: اکنون بیش از ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این رشته فعالیت می‌کنند بی شک با برنامه ریزی انجام شده این تعداد به بالای یک هزار نفر خواهد رسید.

پویا بیان کرد: در بخش بانوان بیشترین جذب را در سال‌های اخیر داشتیم و به واسطه برگزاری مسابقات متعدد استانی و همچنین اعزام مکرر به رقابت‌های کشوری، شور و اشتیاق را در بین دختران دوومیدانی کار بالا برده و این موضوع باعث موفقیت آن‌ها در رقابت‌های کشوری شد.

دبیر هیئت دوومیدانی خوزستان ادامه داد: برگزاری دومین مرحله جشنواره استعدادیابی و برگزاری لیگ نخل طلایی خوزستان که یکی از محرک‌های رقابت و جذب ورزشکار در سال‌های اخیر بوده است جزو مهمترین برنامه‌های ما در سال ۹۹ است.

این مقام مسئول گفت: فعال کردن هیئت‌های شهرستانی یکی از برنامه‌های ما برای امسال است که در حال حاضر ۱۶ هیئت شهرستانی فعال داریم و تلاش می‌کنیم این تعداد را افزایش دهیم تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این رشته شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.