مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بازسازی و راه اندازی سوله بحران دانشگاه علوم پزشکی برای ذخیره سازی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رفیعی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: مرمت، بازسازی و راه اندازی سوله بحران دانشگاه جهت ذخیره سازی اقلام، دارو و تجهیزات مورد نیاز برای پاسخ گویی به بحران‌های احتمالی امری ضروری است که مساعدت مجموعه استانداری را می‌طلبد.

او همچنین لزوم همکاری و پیگیری اختصاص بالگرد اورژانس  از سوی  مجموعه استانداری از خواسته‌های این مرکز است.

 بالایی مدیر کل بحران استان کرمانشاه گفت: بکار گیری و استفاده از قانون مدیریت بحران و لزوم لحاظ مواد مختلف این قانون در برنامه‌های پیش رو یک ضرورت است.

او ادامه داد: برنامه کاهش خطر با رویکرد بیماری‌های فراگیر انسانی و برنامه آمادگی و پاسخ با دعوت از سازمان‌های همکار و پشتیبان باید تدوین شود و با تدوین این برنامه‌ها گام بلندی در راه تحقق اهداف سازمان برداریم.

بالایی در خصوص جهت در اختیار قرار دادن یک فروند بالگرد اختصاصی به اورژانس و امکان اختصاص اعتبارات لازم از محل اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده جهت مرمت و بازسازی سوله بحران دانشگاه، مکاتبه‌ای با امضای استاندار کرمانشاه به رییس اورژانس کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.