محمد کریمیان گفت: استان ایلام همچنان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و آمار مبتلایان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: در حال حاضر شاهد روند صعودی مبتلایان در دنیا، کشور و استان‌مان هستیم و به نوعی جامعه درگیر این بیماری شده است.

او افزود: در استان‌هایی مانند گیلان که شرایط پیک کرونا را سپری کرده‌اند، در برخی از شهرستان‌های آن اوج گرفتن شمار مبتلایان به این بیماری مشهود است.

کریمیان خاطرنشان کرد: آمار افزایش بیماری کرونا در استان دلیل بر کم‌کاری همکاران ما در عرصه بهداشت و درمان نیست بلکه شیوع بیماری آنچنان افزایش پیدا کرده که استان را در وضعیت قرمز قرار داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: خوشبختانه با محدودیت‌هایی که در روز‌های اخیر بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اعمال شد، تاثیر مثبت و سازنده‌ای داشته و روند افزایش شدید بیماری را در سطح استان متوقف شده است.

او  بیان داشت: اتکا کردن به اعلام شرایط وضعیت قرمز، هشدار، زرد و سفید کفایت نمی‌کند و تا زمانی که بر ویروس کرونا غلبه نکنیم و یا واکسن آن تولید نشود، مجبوریم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی سبک زندگی خود را با این شرایط تطبیق دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس ۱۴۷ نفر در این استان قربانی این ویروس شده اند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.