نماینده مردم شهرستان رشت در خانه ملت در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خواستار حمایت بیش از پیش در حوزه صنعت استان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان که با حضور استاندار گیلان و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ه) برگزار شد، خواستار حمایت بیش از پیش در حوزه صنعت با هدف رونق تولید و اشتغال پایدار شد.

او با بیان اینکه گیلان باوجود ظرفیت‌های عظیم در حوزه صنعت گردشگری مغفول باقی مانده است، افزود: تعطیلی کارخانجات هچون کارخانه پوشش و کمبود فضا‌های آموزشی لازمه نگاه ویژه ستاد اجرائی فرمان امام (ه) است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین به وجود دو کارخانه داروسازی در استان اشاره کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌های استان می‌تواند علاوه بر جهش تولید، توسعه اقتصادی همچنین زمینه ایجاد اشتغال پایدار را نیز در استان فراهم کند.

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ه) نیز در این مجمع از سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان خبر داد و گفت: باید به برکت انقلاب با خدمات رسانی در جامعه به مردم خدمات ارائه دهیم و زمینه رضایت مندی آنان را فراهم و از دستاورد‌های نظام دفاع کنیم.

همچنین در مجمع نمایندگان گیلان نیز ارسلان زارع، استاندار گیلان با تصریح اینکه با تقویت اراده ملی و امیدافزایی، می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم، بر لزوم همدلی و هم‌افزایی برای بهبود شرایط و نیز اهتمام به خنثی کردن توطئه دشمنان برای مأیوس کردن جامعه نسبت به آینده کشور تأکید کرد و گفت: در سایه گفتمانی واحد برای توسعه استان و گشودن افق‌هایی تازه پیش روی مردم، فردا‌هایی پرنشاط برای ایران به ارمغان آوریم.

او افزود: باید پیوسته توجه کنیم که گشایش در امور، در سایه همکاری و هم‌افزایی ممکن می‌شود و همه نخبگان باید با همدلی و هماهنگی و اتخاذ تصمیمات مناسب، شرایط کشور را به بهترین وجه پیش ببرند تا مشکلات مردم کاهش و معیشت آنان بهبود یابد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.