رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: جهت رفاه حال مراجعین و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در استان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: جهت رفاه حال مراجعین و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در استان افزایش یافت.

سرهنگ مرتضی چغلوند روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به افزایش حجم مراجعین به مراکز تعویض پلاک و به جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعین و با هماهنگی‌های انجام‌شده ساعات کاری مرکز رهگشا افزایش یافت.

او افزود: ازدحام جمعیت، باعث طولانی شدن زمان ارائه خدمات می‌شود که خود موجب انتشار بیماری کرونا خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان بیان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه ازدحام و تراکم کاری کلیه مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تا اطلاع ثانوی از ساعت هفت صبح تا ۱۶ باز می‌باشند.

چغلوند گفت: همراه داشتن وسایل خود محافظتی مانند ماسک و دستکش و همچنین نوشت‌افزار شخصی مانند خودکار مدنظر همه مراجعین باشد به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و فاقد ماسک می‌باشند هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.