صهیونیست‌ها برای چندمین روز متوالی علیه بی‌تفاوتی بنیامین نتانیاهو در خصوص مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا تظاهرات برپا کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، اعتراضات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو در نزدیکی محل اقامت رسمی وی در قدس اشغالی برای چندمین روز متوالی ادامه دارد. تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو با مشارکت گروه‌های مختلف در حال برگزاری است و بیش از ۳۰ گروه در آن مشارکت داشته‌اند.

عمده اعتراضات علیه کابینه رژیم صهیونیستی و شخص بنیامین نتانیاهو ناشی از مشکلات مختلف اقتصادی صهیونیست‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا است. به گفته صهیونیست‌ها، پشتیبانی کابینه از شغل‌ها و کسب‌وکارها کافی نبوده و صهیونیست‌ها را با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه کرده است.

معترضان صهیونیستی که در برابر محل اقامت نتانیاهو جمع شده‌اند، همچنین علیه فساد گسترده اقتصادی بنیامین نتانیاهو هم شعار دادند.

علاوه بر این، تظاهرکنندگان مخالفت خود با قانون پیشنهادی مبنی بر اقدامات دولت بدون تأیید کنست را ابراز و اعلام کردند که این طرح فساد کابینه را دوچندان می‌کند. 

به گفته منابع محلی، اعتراضات ضد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حضور صد‌ها نفر آغاز شده و حضور چند هزار نفر در آن تخمین زده می‌شود.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از هرگونه درگیری احتمالی در برابر محل اقامات بنیامین نتانیاهو حضور پیدا کرده‌اند. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی پرونده‌هایی موسوم به هزاره، متهم به فساد گسترده اقتصادی و سوء استفاده از قدرت شده است. دادگاه مربوط به جرایم او در حال برگزاری است و هنوز رای او صادر نشده است.

مخالفان نتانیاهو در دوران تبلیغات انتخاباتی کنست تاکید داشتند که به فردی که در دادگاه متهم است، نباید اجازه تشکیل کابینه داده شود. از سوی دیگر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هم در این‌باره گفته که نخست‌وزیری چنین شخصی یک شکست «اخلاقی» برای صهیونیست‌ها به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار