استاندارخوزستان طی پیامی هفته ملی مهارت و ۶ مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با صدور پیامی هفته ملی مهارت و ۶ مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

گرامی میداریم هفته ملی مهارت و ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارج می‌نهیم تلاش‌های ارزنده مجموعه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای راکه بر اساس نیاز روز دنیا موضوع مهارت و مهارت افزایی را به یک گفتمان ملی تبدیل کرده اند و با تلاش و کوشش موثر توجه نهاد‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر را به این مهم معطوف کرده اند.

تشکیل شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای به ریاست معاون رئیس جمهور، تشکیل شورای مهارت در استان‌ها و تشکیل فراکسیون مهارت در مجلس جدید، تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست جمهور بر توسعه آموزش‌های مهارتی نشان از درک عمومی جامعه از اهمیت مهارت و تاثیر آن در حل و کاهش مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی است.

تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در سایه موفقیت نهضت مهارت افزایی در کشور خواهد بود و امید است گفتمان ملی مهارت به یک باور و اعتقاد ملی تبدیل شود، بی تردید باور ملی داشتن به موضوع مهارت افزایی همه ظرفیت‌ها و امکانات را در جهت تحقق نهضت مهارت افزایی بسیج خواهد کرد.

از خداوند متعال برای تمام تلاشگران عرصه مهارت آموزی آرزوی موفقیت و سربلندی مسئلت دارم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.