جنبش حزب‌الله لبنان پس از به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان خود در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، این رژیم را تهدید به انتقام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یک رسانه لبنانی اعلام کرد جنبش حزب الله لبنان در پی به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان خود در سوریه، رژیم صهیونیسیتی را تهدید به انتقام کرده است.

شبکه المیادین با انتشار اظهاراتی منتسب به سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله اعلام کرد اسرائیل باید برای یک حمله انتقامی هوشیار باشد. همچنین جنبش حزب الله با رصد رسانه‌های صهیونیستی از گسترش هراس در میان آن‌ها خبر داده است. المیادین نیز یادآور شد هراس و ترس در جبهه رژیم صهیونیستی مشهود است.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «علی کامل محسن» شامگاه دوشنبه در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق سوریه به شهادت رسید. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند پس از اینکه حزب‌‎الله اعلام کرد یکی از نیروهایش در حمله شب گذشته به شهادت رسیده است، مسئولان صهیونیستی به شدت از پاسخ حزب‌الله نگران هستند.

این رسانه‌ها تاکید کردند: اینکه حزب‌الله موضوع کشته‌ شدن یکی از نیروهایش را اعلام کرده، به مفهوم آن است که قطعا پاسخ خواهد داد. بر اساس این گزارش، تمام نهاد‌های امنیتی اسرائیل به خاطر ترس از حمله حزب‌الله به حالت آماده‌باش درآمدند.

ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده‌های دشمن صهیونیستی در ساعت ۲۱:۴۸ به وقت محلی با پرواز بر فراز جولان اشغالی، در چند مرحله چندین موشک به سمت جنوب دمشق شلیک کردند که با واکنش به موقع سامانه پدافند هوایی ارتش، این موشک‌ها رهگیری و بیشتر آن‌ها منهدم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
من جاي صهيونيستا بودم فورا ميگفتم ما نميدونستيم شماها اونجايين والا نميزديم
آخرین اخبار