در این روز‌ها که شیوع بیماری کرونا تهدیدی برای همگان است زوج جوان اراکی از این تهدید فرصت ساختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فرصت ساختنی است و تهدید رفتنی و می‌توان تهدید را به فرصت تبدیل کرد در همین راستا عروس و داماد اراکی از روز‌های کرونایی که تهدیدی برای همگان است فرصت ساختند.

این زوج اراکی بدون هیچ گونه مراسم و عروسی به خانه بخت رفتند و بدین گونه هزینه ازدواجشان کم شد؛ و ازدواجی آسان داشتند.

این عروس و داماد که نخواستند نامشان فاش شود در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفتند: با ازدواج آسان میشود پولی را که برای مراسم‌های بی‌مورد و تجملات هزینه می‌شود را پس انداز کرد و یا در راه کمک به نیازمندان صرف کرد.

خانواده عروس و داماد هم که تاکید داشتند نامشان برده نشود در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سخت گیری بی مورد خانواده‌ها و تجمل گرایی را از موانع ازدواج بر سر راه جوانان دانستند.

این دو خانواده افزودند: ازدواج سنت پیامبر اسلام است اگر در جامعه ازدواج آسان گرفته شود بسیاری از جوانان می‌توانند ازدواج کنند و بسیاری از مشکلات که سر منشا آن ازدواج نکردن جوانان است برطرف می‌شود

آن‌ها مهمترین هدف شان از عروسی ساده را جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دانستند و گفتند: برای این که از شیوع بیماری پیشگیری شود و نگران حال اقوام و آشنایان و دوستان و هموطنان و کادر درمان بوده‌اند ازدواج ساده و بدون مراسم را تدارک دیده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار