سیف الله پور گفت: مربیان ما با وجود اینکه استقلالی هستند، اما آبرو و شرف خود را زیر سئوال نمی‌برند.

ایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر تیم استقلال اظهار کرد: بازیکنان ما آماده بازی با استقلال هستند و امیدواریم که یک بازی خوب و جذاب از سوی ۲ تیم روز پنج شنبه شاهد باشیم. به طور حتم  تقابل مربیان استقلالی حساسیت این بازی را افزایش می‌دهد، اما این موضوع برای تیم ما مهم نیست و با تمام قوا  به مصاف حریف می‌رویم.  

او درباره اینکه جدال مربیان استقلالی در این بازی شائبه‌هایی را به وجود آورده است، گفت: به هر حال اعضای کادر فنی ما از جمله فکری، عمران زاده، مرفاوی و دین محمدی استقلالی هستند، اما این موضوع تاثیری در روند بازی با استقلال نمی‌گذارد. موفقیت نساجی مازندران از همه مسائل حاشیه‌ای برای ما مهم‌تر است و هیچ وقت مربیان ما آبرو، شرف و اعتبار خود را زیر سئوال نمی‌برند. با هیچ تیمی تعارف نداریم. برخی از افراد قصد دارند حاشیه ایجاد کنند به همین علت این مسائل را مطرح می‌کنند.  

مدیر نساجی مازندران درباره تیم استقلال بیان کرد:  تیم استقلال با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان از وضعیت بحرانی خارج شده است و به طور حتم بازی سختی با این تیم داریم. البته تیم ما برای این دیدار آماده است و بازیکنان با همه وجود بازی می‌کنند.  

ما از هر کمکی برای تیم ملی دریغ نمی‌کنیم 

او درباره حضور اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در تمرینات نساجی مازندران گفت: اسکوچیچ رویکرد خوبی دارد و در تمرینات همه تیم‌ها حضور پیدا می‌کند و چند روز قبل هم نظارگر تمرینات تیم ما بود. علاوه بر اینکه اسکوچیچ  بازی شاگردان سابق خود از جمله روح الله باقری، میری و آشور را تماشا کرد، نحوه بازی چند بازیکن هم زیر نظر گرفت تا وضعیت آن‌ها را مورد ارزیابی قرار بدهد. سرمربی تیم ملی با فکری هم صحبت کرد و ما از هر کمکی برای تیم ملی دریغ نمی‌کنیم.  

سیف الله پور بیان کرد: فکری از عملکرد بازیکنان در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان رضایت نداشت. مصدومیت ماهینی و پارگی رباط صلیبی قهاری باعث شد که در این بازی چند تغییر اجباری داشته باشیم. البته تیم ما به گل نخوردن عادت کرده است و امیدواریم روند رو به رشد خود را برابر استقلال هم ادامه بدهیم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار