حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: تولید و جهش تولید مساله‌ای است که تمام مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در سفر به سمنان با اشاره به اینکه تولید و جهش تولید مساله‌ای است که تمام مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند گفت: مسائل و موارد مانع تحقق تولید و جهش تولید تا حد اقتضائات و با هماهنگی بین بخشی باید در استان‌ها حل و فصل شود.

او افزود: در مسیر اجرای قانون و برخورد با جرائم و تخلفات، نباید به تولید ضربه بخورد، کارگاه‌های کوچک نباید تعطیل و کارگران نباید بیکار شوند.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای تاکید کرد: اگر هم کارگاهی نیمه‌تعطیل فعالیت می‌کند همه باید کمک کنند تا با ظرفیت کامل ادامه مسیر دهد.

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه اکنون هیچ عبادتی بالاتر از این نیست که به صورت عملی و فکری گرهی از مشکلات مردم باز کنیم افزود: یکی از معروف‌ها در زمان حاضر رفع مشکلات مردم است.

او در ادامه گفت: قوه قضائیه برای کسانی که معوقات بانکی دارند و تمکن پرداخت این معوقات را دارند، ولی کوتاهی می‌کنند برنامه جدی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: با کسانی که چوب لای چرخ مردم می‌گذارند و مسئولیت‌های خود را درست انجام نمی‌دهند و امروز به ترک فعل تعبیر می‌شود برخورد خواهد کرد.

معاون اول قوه قضائیه افزود: درباره ترک فعل در مرحله نخست سازمان بارزسی کل کشور و در مرحله دوم دادستانی کل کشور موضوع را بررسی می‌کند و اگر ترک فعل منجر به صدمه‌ای به مردم شود دادگستری برای برخورد با خاطیان ورود می‌کند.

او افزود: امنیت از مولفه‌های مهم کشور است و در پناه امنیت می‌شود کار و تلاش کرد لذا کسانی بخواهند خواسته یا ناخواسته با دشمن همراهی بکنند و امنیت و آرامش مردم را به هم بزنند بدون اغماض با آن‌ها برخورد می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: سیستم اطلاعاتی کشور افرادی را که در این فضا به عملیات روانی دشمن کمک می‌کنند بایستی شناسایی و در اختیار قوه قضائیه قرار دهد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز پیشرفته‌تر از ۲۰ سال و ۳۰ سال پیش در دنیا قوی‌تر و نفوذپذیرتر اهداف خود را دنبال می‌کند افزود: از این پس نیز با برنامه‌ریزی و همدلی و با هزینه کمتر پله پله کشور از مشکلات عبور خواهد کرد.

او بر کار بیشتر و همکاری خالصانه تاکید و اضافه کرد: امروز با توکل الهی اگر پشت سر، ولی امر حرکت کنیم و اگر در کشتی ولایت بنشینیم می‌توانیم از تنگنا‌ها عبور کنیم و در این مسیر نباید جلو یا عقب بیفتیم.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه با توان حداکثری و با همراهی هم باید مسائل را برطرف کنند گفت: تنها با همکاری و روحیه جهادی می‌توان ۱۰۰ درصد بر دشمن پیروز شد.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای‌ی خطاب به کارکنان دستگاه قضائی کشور به گام دوم انقلاب اشاره و بیان کرد: باید با توجه به اقتضائات زمان و با بهره گیری از نیرو‌های جوان و انقلابی و استفاده از تجربه مدیران گذشته، به تحولی که مدنظر دستگاه قضایی است کمک کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.