نماینده مردم مشهد گفت: رئیس جمهور و وزرا موظف هستند در مرداد هر سال بر اساس برنامه ارائه شده در زمان تشکیل دولت و اخذ رأی اعتمادشان به مجلس گزارش دهند.

رئیس جمهور و وزرا طبق قانون مرداد باید به مجلس گزارش دهندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی اظهار کرد: رئیس جمهور و وزرا موظف هستند در مرداد هر سال بر اساس برنامه ارائه شده در زمان تشکیل دولت و اخذ رأی اعتمادشان به مجلس گزارش دهند.

او افزود: اکنون در مردادماه قرار داریم و باید رئیس جمهور و وزرا  به مجلس گزارش ارائه دهند که چرا در یک سال گذشته  نابسامانی‌ها روز به روز افزایش یافته، سفره مردم امروز به شدت کوچک شده است.

پژمانفر تاکید کرد: یک سال دیگر بر بی‌احترامی به پاسپورت ایرانی گذشت و تحقیر ملت ما در حوزه بین المللی بیشتر شده است، رئیس جمهور و وزرا به مجلس گزارش دهند که علت ناامنی‌هایی که در داخل و اطراف کشور ایجاد شده، چیست.

نماینده مردم مشهد بیان کرد:  وضعیت فرهنگ،  فضای مجازی و اقتصاد جامعه نابسامان است، چه کسی می‌خواهد نسبت به این موارد پاسخگو باشد.

او افزود: دولت در مورد مسکن گزارش دهد که امروز در این حوزه چه کار کرده است و ما امروز ما با دولتی مواجه هستیم که بالاترین تخلف و بالاترین فرار از قانون را در کشور داشته است.

نماینده مردم مشهد در پایان گفت: قاطعیت و صلابت مجلس در این است که جلوی تخلفات دولت را بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار