جاودانی: باشگاه پارس جنوبی مدرکی به کمیته انضباطی ارائه نکرده است

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه پارس جنوبی جم در خصوص دیدار با استقلال، مدرکی به ما ارائه نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان بیان کرد: طبق مدارکی که فدراسیون فوتبال در خصوص تست‌های کرونای استقلال بررسی کرده است آن‌ها به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که ۲۵ درصد کامل نشده و باید بازی هایشان را برگزار کنند چرا که در لیست تیم استقلال ۴۳ نفر حاضر هستند. به من گفته اند که، چون پارس جنوبی مدارک خود را به کمیته انضباطی ارائه نداده است، فدراسیون تصمیم به تکرار بازی گرفته است. در صورتی که اصلا این کار نیاز نبود که پارس‌جنوبی مدارکی را ارائه بدهد. بخشی از این مدارک در اختیار رضا جاودانی است و می‌تواند این مدارک را در اختیار کمیته استیناف قرار بدهد.


بیشتر بخوانید


برای پیگیری این موضوع با رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت‌وگو کردیم و او در این باره بیان کرد: باشگاه پارس جنوبی هیچ مدرکی به ما تحویل نداده و اینکه مدارک را به من تحویل داده اند، درست نیست.

او افزود: ما با هیچ تیمی تعارف نداریم و طبق قوانین برخورد می‌کنیم. بازهم می‌گویم باشگاه پارس جنوبی هیچ مدرکی به ما تحویل نداده و صحبت‌های پورموسوی اشتباه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار