مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی همزمان با عید سعید قربان در استان کرمانشاه آغاز می‌شود و تا عید غدیر خم ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی که با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیش از ماه مبارک رمضان آغاز شد، ۵۰ آشپزخانه مهدوی در سطح استان برای طبخ غذای گرم با مشارکت خیران نیک اندیش راه اندازی شد.

او با بیان اینکه در این ماه بیش از ۱۸۰ هزار پرس غذای گرم براساس پروتکل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌های مهدوی استان طبخ شد، گفت : در این ماه مبارک ۷۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی از محل کمک‌های مردمی تامین و در میان خانوار‌های نیازمند توزیع گردید.

او افزود: خیران در مرحله نخست رزمایش همدلی بیش از ۱۷ میلیارد تومان به منظور طبخ غذای گرم و تامین سبد‌های حمایتی برای خانوار‌های مددجو و نیازمند در استان اهدا کردند.

رخصی افزود: در ماه مبارک رمضان با پیوستن هزار و ۵۰۰ حامی جدید به رزمایش همدلی؛ پدران معنوی جدیدی برای ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی جذب شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی نیز همزمان با عید سعید قربان آغاز می‌شود، ادامه داد: نیکوکاران برای دستگیری از نیازمندان در شرایط کنونی جامعه به مرحله دوم این رزمایش نیز بپیوندند.

محسن رخصی با بیان اینکه این نهاد بانک اطلاعاتی جامع از نیازمندی خانوار‌های مددجو را در اختیار دارد، گفت: تمامی کمک‌های خیران نیک اندیش در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.