مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه اول مرداد ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

هوشیاری پلیس باعث نجات جان زن رودسری شد

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: هوشیاری و اقدام به موقع ماموران انتظامی این شهرستان، جان یک زن 30 ساله رودسری را نجات داد.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوريت‌های پليسی 110 مبنی بر کشف جسد زنی در ساحل حسین‌آباد شهرستان رودسر، ماموران پاسگاه انتظامی چینی‌جان به محل اعزام شدند.

اين مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور پليس در محل کشف جسد در کنار ساحل مشخص شد، اين فرد دارای علائم حیاتی بسيار ضعیف است.

سرهنگ جوانمردی ادامه داد: ماموران انتظامی ضمن اطلاع به یگان‌‎های امدادی برای نجات جان این زن به منظور تسریع در امدادرسانی با همکاری مردم، اين فرد را با خودروی پلیس انتقال داده و به سمت بیمارستان حركت کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی قابل توجه، آمبولانس در مسير به خودروی پليس رسيد و فرد مورد نظر به وسيله آن به بیمارستان رودسر منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اينكه هوشياری و اقدام به موقع ماموران انتظامی باعث نجات جان این زن 30 ساله شد، تصریح کرد: پلیس در راه حفاظت از جان و مال مردم از هیچ کوششی دريغ نمی ‌كند.

یک بی‌احتیاطی ساده، منجر به مرگ موتورسوار شد

سرهنگ امير طالبی، رئیس پليس راهور استان گیلان از وقوع سانحه رانندگی در بندرانزلی و جان باختن یک نفر در این حادثه خبر داد و گفت: در پی اعلام مركز فوريت‌های پليسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در خیابان پاسداران این شهرستان، ماموران پليس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور پليس و تيم‌های امدادی در محل مشخص شد؛ راننده خودروی سواری پژو بدون توجه به تردد خودروهای هم مسیر اقدام به باز كردن ناگهانی درب خودرو كرده و در همین حین یک دستگاه موتورسیکلت با آن برخورد می‌كند.

رئیس پليس راهور گیلان ادامه داد: در اين حادثه راننده 43 ساله موتورسيكلت به شدت از ناحیه گردن دچار آسیب و خونریزی شده و متاسفانه جان خود را از دست داد.

سرهنگ طالبی تصریح كرد: در حین استفاده از خودرو باید همه الزامات و باید‌ و نبایدهای تعریف شده در آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی که زمینه‌ساز تحقق ایمنی ترافیک است، رعایت شود.

پاركينگ 4 ميلياردی احتكار خودرو در آستارا لو رفت

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از شناسايی يک پاركينگ و كشف 4 دستگاه خودروی احتكاری به ارزش 4 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.

او افزود: در راستای طرح مبارزه با احتكار و اخلالگران اقتصادی، ماموران پليس مبارزه با كالای قاچاق از وجود پاركينگ احتكار خودرو در يكی از محله‌های آستارا مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این پاركينگ موفق به كشف 4 دستگاه خودرو احتکاری شامل 3 دستگاه پرايد 111 و يک دستگاه پژو پارس شدند.

سرهنگ نمازی با بيان اينكه ارزش ريالی كالاهای احتكار شده برابر نظر كارشناسان 4 ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: یک متهم 38 ساله در این خصوص دستگير و تحويل مرجع قضایی شد.

او با اشاره به اينكه پليس عزم خود را برای مبارزه جدی با محتكران و ايجاد بستری آرام و به دور از هرگونه التهاب در جامعه به كار گرفته است، تصریح کرد: پيشگيری از جرائم نيازمند عزم همگانی است.

کشف بیش از يک کیلوگرم مواد مخدر در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از كشف يک کیلو و 604 گرم مواد مخدر از نوع ترياک در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در پی دريافت خبری مبنی بر فعاليت 2 نفر در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع را در دستور كار قرار دادند.

او افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كرده و محل فعاليت متهمان را شناسايی كردند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اینکه با هماهنگی مقام قضایی در يک عمليات غافلگيرانه متهمان در مخفيگاهشان دستگير شدند، تصريح كرد: در بازرسی از منزل متهمان، یک کیلو و 604 گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه آلات و ادوات استعمال این مواد مخدر كشف شد.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به اينكه متهمان 28 و 65 ساله پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوک، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.