عبداللهی گفت: تیم گل گهر یکی از باشگاه‌های بزرگ ایران از لحاظ ساختاری است و از این منظر بین ۳ تیم اول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مورد بازی با گل گهر سیرجان، بیان کرد: تیم گل گهر یکی از باشگاه‌های بزرگ ایران از لحاظ ساختاری و اقتصادی بوده و از این منظر بین ۳ تیم اول لیگ برتر است. این تیم از کادر فنی قدرتمندی هم بهره می‌برد و به هیچ وجه در جایگاه حقیقی خود قرار ندارد.

او افزود: ما هفته قبل شرایط سختی را داشتیم و هیچ شخصی تلاش بازیکنان ماشین سازی را در بازی با ذوب آهن ندید. فقط به مسائل داوری در این مسابقه پرداخته شد. داور دیدار با ذوب آهن بسیار شجاع بود و اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. به نظرم در بازی قبل بیشتر اشتباهات را کمک داور انجام داد. امیدوارم این داستان به گونه‌ای پیش برود که دیگر سهرابیان رئیس دپارتمان داوری مجبور به عذرخواهی از تیمی نشود.


بیشتر بخوانید


عبداللهی ادامه داد: برای بازی با گل گهر مصدومی نداریم، اما قائم اسلامی خواه و عزیز معبودی به دلیل محرومیت قادر به همراهی ماشین سازی نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار